snisanh-h

Direktlänk till inlägg 11 april 2010

söndag..........

Av felicia andersson. - 11 april 2010 18:52

Heeeeii bloggen .. höhö , skoja men hej på er !

vill bara säga att jag lever också.

Ibland kommer jag bara lägag upp bilder eller en text på bildagboken.

www.bilddagboken.se/@puuusss

och i bland bara här på bloggen ..

men ni får liksom kolla på båda öhöh...

ja men imorgon är det skola ..

det ända negativa är bara att man måste gå upp så jävla tidigt eller det kanske bara är jag som går upp så jäkla tidigt :P

det kanske kan ses som onödigt men jag vill ju verkligen inte komma sent och ...

vi möts ganska så tidigt jag o mina vänner eller vickan o fridisen <3

ja vi brukar mötas vid halv 8 så för ett tag sen så var jag i skolan tidigare en det då var jag där några gånger vid ööööh ... : kvart över 7 typ! alldeles för tidigt enligt mig ..

men nu möts vi inte förens vid tjugo i 8 <3

det kan ses som tidigt men man får ju räkna med att det tar ett tag att cykla från oss för vi bor inte precis vid skolan ;P

eller frida gör typ det men inte jag och Victoria.

Ja det var vell lite ointresangt att höra om mina klock slag höhö...

men i morgon ska jag  va med Söta Emma.K :P

smsade lite med henne förut och sen bara bara blev det att vi skulle va i morgon . fatta inget öhöh ..

men det är vell alltid kul att va med kompisar för dom betyder ju så jävla mke utan dom skulle jaa jag känna mej meningslös kanske inte riktigt men utan kompisar skulle det va konstig o helt ja ofattbart <3

tack att ni finns !

ja just nu kollar jag på ööööhh :  go siip girl elelr nott KUL :D

chattar lite med ludde med ...

love yaaah! bye.   

ps: saknar dig svarten !

det blir no inte stallet i morgon men på Tisdag (kanske(H)' ... (L'

men får se vad som händer det beror ju på plugegt ...

  

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia andersson. - 18 september 2010 18:57

hejjhejj. va en som frågade efter min blogg. o ja har inte skrivit på så länge så ja minns inte ens när sist ?. men i alla fall tänkte bara slänga in ett litet inlägg. har sovit hos klara i natt. ella sov också över såklart. vi hade de...

Av felicia andersson. - 17 augusti 2010 12:12

Mochi Moshi. KAnske lite sent att skriva så nu men ja vaknade tidigt typ åtta faktiskt.    Då duchade man, väntar på att håret ska torka så ja kan platta.   HAHAAHAHAHAH! E så dålig på o blogga alltså!!en detta va mer som ett hej ja lever inlägg...

Av felicia andersson. - 16 augusti 2010 20:20

KOLLAR SOMSAKT PÅ 90210 NYASTE AVSNITTET    blir vell kanske nott inlägg ikväll får se.      suddig bild ja vet ! ...

Av felicia andersson. - 16 augusti 2010 18:15

Hejj på er.    Idag hängde ja med på non mammagruppstjofräs. Hann även gå lite på stan .I löv!        ...

Av felicia andersson. - 8 augusti 2010 20:22

Hej.fööörlåt att jag inte har bloggat på non dag men jag har haft fullt upp med vänner o min häst så tog en paous från datan. Tyckte de behövdes.    Kollat på statistiken o ja har fått ca; dubbelt så mycket läsare nu en va ja haft förut .. MEN ; va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommarnöje?
 sola.
 bada.
 va inne.
 vännerna.
 stallet.
 familjen.
 inget.
 hatar sommar.
 allt man kan tänka sig.
 sover.
 jobbar.
 plockar blommor.
 åker utomlans.
 öland.
 campa.
 ligga i en solstol med en bok.
 kura i hopp i soffan.
 nörda datan.
 tjura tillssommarn e slut.
 inte nott.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards