snisanh-h

Alla inlägg den 14 april 2010

Av felicia andersson. - 14 april 2010 18:18

hejhej !

jag har inte gjort ett skit . höhö .. ne men jag har varit ute typ o hoppat studsmatta flög som en idiot ;)

helt konstigt.

höhö..

jiust nue e Cornelias mamma här och typ umgås med ida.

Jaaao..

idah ska jag göra kroppen läxan elr gjorde den igår men ska läsa på den idah igen så tänkte att jag nördar datan nu en stund i ställe :P höhö..

ja men i kväll ere andraavenyn det e inte alals favorit pogram för jag säger det själv det e inte jätte bra gjort men har följt det i några år nu så känner mig tvungen typ :P men asså det finns ju nästan iinga bra svenska serier ...

men jag själv tycker andra .. blabla e ganske så bra faktiskt .. ( :

men det är ju minn åsikt jue <3

ja jag tänkte börja med dagens fråga även på bloggen :

DAGENS FRÅGA ::

NÄR FYLLER DU ÅR ?

jag fyller 25 mars - 98 men när fyller ni ?' <3

kommentera gärna för om jag inte får kommentarer så äre ju inte kul att blogga <3

men måste draaaaa...

så puuusss så länge.

PS:

kolla gärna min bdb ...

www.bilddagboken.se@puuusss

gäst lösen får ni vell kanske gissa  er framm till : :)

miitt gät lösenord är :

 

snis

   

 

 






 

  

  

  

  

  

 

  

  

  

  

  

 

  

  

  

  

  

 

  

  

  

  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommarnöje?
 sola.
 bada.
 va inne.
 vännerna.
 stallet.
 familjen.
 inget.
 hatar sommar.
 allt man kan tänka sig.
 sover.
 jobbar.
 plockar blommor.
 åker utomlans.
 öland.
 campa.
 ligga i en solstol med en bok.
 kura i hopp i soffan.
 nörda datan.
 tjura tillssommarn e slut.
 inte nott.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards