snisanh-h

Alla inlägg under juni 2010

Av felicia andersson. - 30 juni 2010 23:05


fick en kommentar , personen ville att jag skulle tipsa om lite snygga kläder ,

jag bestämmde mig genast att leta igenom rean på modekungen , 

Så nu vet ni att alla plagg här nedanför är nersatt, Passa på   


                     

Av felicia andersson. - 30 juni 2010 22:33

Häjjh ,

det va länge sen nu men ska vell försöka blogga nu framöver   

Ny header tackvare sanna <3

HAr försökt laddat upp från youtube , men vet inte om jag kan ;3

Puss

Av felicia andersson. - 13 juni 2010 17:00

hejjhej .

 själv så sitter man o tuggar tuggummi  

jag är nu tillbaka hit på bloggplattsen för det är så tråkigt att blogga på www.blogg.se

 

 

 

I'M BAC

 

 

 

 

så ja ni kommer vell kolla min blogg varje dag va?   

I h o p e s o b a b e (:

 

men i alla fall pkte hem från klara klockan nio på morgonen idag ,

ja hade s o v i t hos henne och vi satt o hade skype med emme hela kvällen. skojsigt   , emma satt o sög på en b a l l å n g helatiden.

men sen skulle vi typ sova och låg o pratade lite först om katter eller något.

O sen ba sommnade vi , hux flux   tyvärr det kunde blivit en riktig flumm natt men så blev det inte ;d

Idag klockan kvart i nio vaknade ja o klara av att min mamma ringde.

och sa att hon kunde hämmta mig hos klara klockan nio om jag inte ville gå.

Eftersom att Klara bor vid ysk och jag bor vid V&K det är lite långt i mellan lixom. lalala jag är inte lat , inte lat alls '

a så blev det att man åkte hem klockan halv tio typ eller nåe.

Klara skulla ha fotbolls match klockan tio så ja.

 solen har varit framme en stund idag innan det blev regn

 

 

Puss Felcia  

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Av felicia andersson. - 13 juni 2010 17:00

hejjhej .

 själv så sitter man o tuggar tuggummi  

jag är nu tillbaka hit på bloggplattsen för det är så tråkigt att blogga på www.blogg.se

 

 

 

I'M BAC

 

 

 

 

så ja ni kommer vell kolla min blogg varje dag va?   

I h o p e s o b a b e (:

 

men i alla fall pkte hem från klara klockan nio på morgonen idag ,

ja hade s o v i t hos henne och vi satt o hade skype med emme hela kvällen. skojsigt   , emma satt o sög på en b a l l å n g helatiden.

men sen skulle vi typ sova och låg o pratade lite först om katter eller något.

O sen ba sommnade vi , hux flux   tyvärr det kunde blivit en riktig flumm natt men så blev det inte ;d

Idag klockan kvart i nio vaknade ja o klara av att min mamma ringde.

och sa att hon kunde hämmta mig hos klara klockan nio om jag inte ville gå.

Eftersom att Klara bor vid ysk och jag bor vid V&K det är lite långt i mellan lixom. lalala jag är inte lat , inte lat alls '

a så blev det att man åkte hem klockan halv tio typ eller nåe.

Klara skulla ha fotbolls match klockan tio så ja.

 solen har varit framme en stund idag innan det blev regn

 

 

Puss Felcia  

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommarnöje?
 sola.
 bada.
 va inne.
 vännerna.
 stallet.
 familjen.
 inget.
 hatar sommar.
 allt man kan tänka sig.
 sover.
 jobbar.
 plockar blommor.
 åker utomlans.
 öland.
 campa.
 ligga i en solstol med en bok.
 kura i hopp i soffan.
 nörda datan.
 tjura tillssommarn e slut.
 inte nott.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards