snisanh-h

Alla inlägg den 9 april 2010

Av felicia andersson. - 9 april 2010 23:23

hejhej :D

 

nu e jag skit trött ;/

 

tänkte lägga upp ett lsut inlägg för kvällen <3

 

nu bara chillar jag o chattar med asse badran ;)

 

o är inne på bdb <3

 

smsar med sociala <3

 

saknar m in bäwstah Nelanh belan o en bra vän luddeh s <3

 

tänker på skolan ..

 

hur ska det bli på måndag ...

 

vf tänka på det nue  ?

 

saknar polare :S <3

 

ja men nu ska jah fortsätta mysa !

 

PusS : från Snisan Fisan   

 

  

på bilden ser du jag och min bäwstah kompis Cornelia kolla gärna hennes blogg också : www.Nelanhslife.bloggplatsen.se

ja ella tog det kortet det var en riktigt skön dag bara att jag fick ont i halsen dagen efter !

på bilden så var vi på väg till Victoria hade kollat lite på streat hockey <3

ja men vi pussas inte på bilden <3

vi är inte lebb :D ;)

heeh

puss

o god natt!

  

 

Av felicia andersson. - 9 april 2010 18:05

  

hejhej ..

blir vell typ att tjocka i mejjh något strax .. höhö ,   

puss o kram <3

Av felicia andersson. - 9 april 2010 17:49

hellu! lovely's and bitche's <3

vill bara tacka sanna för en väldigt bra desingn <3

har haft många bloggar innan detta men denna verkar vara den bäästa !

ska försöka blogga så jävla mke så ni inte kommer hinna läsa ...

nej men i mina andra bloggar så bloggade jag mke i börgan men sen bara slutade jag !

det var lite tråkigt men aa..

ska försöka igen med denna blogg <3

kommentera gärna !

SPRID BLOGGENS NAMN §§

www.snisanh-h.bloggplatsen.se

puss & kram så länge   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommarnöje?
 sola.
 bada.
 va inne.
 vännerna.
 stallet.
 familjen.
 inget.
 hatar sommar.
 allt man kan tänka sig.
 sover.
 jobbar.
 plockar blommor.
 åker utomlans.
 öland.
 campa.
 ligga i en solstol med en bok.
 kura i hopp i soffan.
 nörda datan.
 tjura tillssommarn e slut.
 inte nott.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards