snisanh-h

Alla inlägg under juli 2010

Av felicia andersson. - 31 juli 2010 22:33

NattiNatti.'


sov så gott allihopp så ses vi i morgon. (y'


   

Av felicia andersson. - 31 juli 2010 20:41

   Hur många killar har du haft? ;)

Svar: håller inte räkningen. haha.

Men typ: 10 cirka.

låter sjukt. haha.

Men du fick svar på din kommentar.

http://shiitungens.blogg.se


Av felicia andersson. - 31 juli 2010 18:50

Saknar värme strand hav o vatten så enormt!Rensade nyss ut lite bilder och hittade denna.Kom och tänka på det 25graderns som fanns i vattnet.SAKNAR DET. <3

 

Av felicia andersson. - 31 juli 2010 14:17

  Tyckte det va längesedan nu.Så tyckte det va dagsför en litnfrågestund.fått många frågor om bloggen på bdb men jag svarar hällsthär!Så ställ världens knäppaste fråga och jag svarar.

FRÅGA PÅ!

Av felicia andersson. - 31 juli 2010 13:43

Godmorgon,

kanske lite sent men vem bryr sig,haha.

blev lite sugen att va med ella idag men vet inte om ja kan.

har sjunktihopp i soffan med mjukisbrallorna på.

-------------------------------------------------------------

Gårdagen;

va helt toppen!

planksteken va fantastisk! fick proppa i mig 2 st för lillkusen gillade inte det hon åt bara fläskfille´n. haha.

Sen efter det så såg vi något avsnitt av sommar med ernst.

ja o kusin julia ville se det medans joel tjatade om att stänga av ernst.Ja stängde av ernst, och fick order om att se på Z;teve, o så blev det.

ThaKingJoel fick som han ville.ts

Men det va faktiskt ett ganaska bra pogram där.

typ hipphopp dansare. haha.

sen åt vi efterätt.

jätte god tårta, efter det stack ja o kusinerna o hällde upp godis o chipps, väldigt mummsigt, yeeyh.

Sen gick 'Joel' ut till dom andra typ en timme medans han gjorde det så sommnade Julia. lät henne sova i en kvart 20minuter typ sen väckte jag henne o då va hon "pigg" igen. haha.

Det jag vill komma till är att vi såg på sommar med ernst medans joel va borta. haha

efter några timmar sommnade Julia o sen joel o joel prata i sömmnen han bara ;

- göra nått ?

 Och jag trodde han vaknat så ja döskratta emn han sov visst!

efter ett tag sa han ;

- kommer dom andra snart ? 

HaHaHa.

kanske inte låter kul för er men det va väldigt kul när man såg joel säga det. haha

jag såg typ 5 avsnitt till på sommar med ernst.

tills klockan va 2 och då sommnade jag också. haha

EN TREVLIG KVÄLL IGÅR I ALLAFALL!

Kram sålänge.

   


Av felicia andersson. - 30 juli 2010 19:09

Hej nu har dom kommit.

alltså:

Tommy Cia Joel Julia.

hoppas på trevlig kväll!

Får vell se om de blir med bloggande sen annars blir det i morgon.  


 

Av felicia andersson. - 30 juli 2010 18:59

Kevin Söderqvist

Kevin Söderqvist

Fredag 30 juli 06:49

Jag vet inte riktig någon sån där hemsida men jag vet inte hur Picasa är, känner än som har det och det är ett program...


Här får du din efterlysta kommentar!!!

http://kevinsoderqvist.wordpress.com


Svar: Hejj kevin.

A kommentaren  va väldigt efterlänktad.

Tack så mycket, du e mycekt snäll. HaHah.   

Alla kollar in en väldigt brra blogg ;

http://kevinsoderqvist.wordpress.com


Av felicia andersson. - 30 juli 2010 17:46

hallojs.

väntar på gäster nu ida gör plankstek.

ska bli gott tycker jag.

dom ska komman nu alltså klockan sex så har inte tid med bloggandet nu. sorry.

puss

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Sommarnöje?
 sola.
 bada.
 va inne.
 vännerna.
 stallet.
 familjen.
 inget.
 hatar sommar.
 allt man kan tänka sig.
 sover.
 jobbar.
 plockar blommor.
 åker utomlans.
 öland.
 campa.
 ligga i en solstol med en bok.
 kura i hopp i soffan.
 nörda datan.
 tjura tillssommarn e slut.
 inte nott.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards